- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان: آمادگی جایگاه‌های سوخت همدان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه جایگاه های سوخت رسانی منطقه همدان برای خدمت مطلوب و شبانه روزی به زوار اربعین آمادگی کامل را دارند، گفت: همدان آماده باش جایگاه‌های سوخت رسانی منطقه همدان برای خدمت‌ به زائران را دارد.

به گزارش روزانه نیوز امین روستایی با بیان اینکه استان همدان با عبور بزرگراه های مواصلاتی از این خطه به طرف استان های مرزی، استان همدان به کریدور شمال و مرکز به جنوب و غرب و بالعکس تبدیل شده است و این موضوع برای استانهای همجوار و مرزی از اهمیت بالایی دارد، افزود: تمام جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان به ویژه آنهایی که در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارند ومهیای استقبال از کاروانهای عمومی و شخصی زیارت عتبات عالیات هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت:2 باب جایگاه در مسیر رفت و دو باب جایگاه در مسیر برگشت نفت‌گاز یارانه ای را در اختیار وسایل نقلیه عمومی کاروان ها قرار خواهد داد و به تعداد این جایگاه ها اضافه خواهد شد از این رو پیشنهاد افزایش دو باب جایگاه دیگر به مرکز ارسال شده است.

روستایی اضافه کرد: با موقعیت جغرافیایی ویژه و محوریت حمل و نقل کالا و خدمات و جابجایی شهروندان از مبادی شمال و مرکز به مقاصد استان های جنوبی و غربی و کشور همسایه عراق، این خطه از میهن اسلامی را جایگاهی منحصربفرد بخشیده است.

وی با اشاره به نظارت عالیه از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بر مجتمع های بین راهی در تجهیز امکانات جانبی و رفاهی، افزود: بازرسی های مستمر در طول ایام تردد زوار از وضعیت کمی و کیفی فرآورده تحویلی بدون وقفه برنامه ریزی شده و انجام خواهد شد.

روستایی با بیان اینکه عشق به خدمت به زائران حضرت ابی عبدالله(ع) در میان کارکنان و اقشار وابسته به این مجموعه موج می زند، گفت: با چهره ای گشاده و روی باز کاروان های اعزامی سفر اربعین با ارائه معرفی نامه معتبر گازوئیل یارانه ای مورد نیاز خود را به سهولت دریافت خواهند کرد.