- پایگاه خبری تحلیلی روزانه نیوز - https://roozanehnews.ir -

صدور ۸۴۴ مجوز بهره برداری از طرح های کشاورزی در استان

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از صدور ۸۴۴ مجوز بهره برداری از طرح های کشاورزی در استان همدان خبر داد، و گفت: به سرمایه گذاران بخش کشاورزی اطمینان می دهیم سرمایه گذاری در این بخش دارای توجیه کامل اقتصادی، فنی و مالی است.

به گزارش روزانه نیوز علی اصغر نقی ئی افزود: طی ۶ ماهه اول سال جاری حدود ۸۴۴ مجوز بهره برداری از طرح های مختلف کشاورزی به ارزش ۲ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال توسط  سازمان جهاد کشاورزی همدان صادر شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: مجموع این طرح ها زمینه اشتغال یک هزار و ۴۰۹ نفر را فراهم کرده است.

نقی ئی افزود: در بخش های مختلف کشاورزی به خصوص صنایع تبدیلی، دامپروری، پرورش ماهی و کشت های گلخانه ای شاهد افزایش تقاضای سرمایه گذاری هستیم به نحوی که در حال حاضر برای بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان تقاضای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی پروانه تاسیس صادر شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: بر اساس پیش بینی این طرح ها تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهند رسید.مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: میزان تسهیلات بانکی جذب شده از منابع بودجه سال ۹۷ تا کنون ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است.

نقی ئی اضافه کرد: به سرمایه گذاران بخش کشاورزی اطمینان می دهیم سرمایه گذاری در این بخش دارای توجیه کامل اقتصادی، فنی و مالی است و سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در طول این مسیر با تمامی امکانات پشتیبان آنها است و می توانند با خیالی آسوده در این بخش سرمایه گذاری کنند.