کد خبر:43102
پ


رئيس گروه قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي همدان از برگزاري ششمين نمايشگاه استاني قرآن خبر داد.


به گزارش
روزانه نیوز از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان، مقصود قاسمي اظهار كرد: ششمین نمایشگاه قرآن و عترت پس از وقفه چندساله به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و توسعه و ترویج فعالیت‌های اين حوزه، همزمان با ماه مبارك رمضان در همدان برپا مي‌شود.


وي با بيان اينكه كتب مختلف در اين نمايشگاه با تخفيف 20 تا 40 درصدي عرضه مي‌شود، خاطرنشان كرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، علاوه بر غرفه‌هاي عرضه كتب و محصولات فرهنگي و قرآني، 25 غرفه جنبي هم در نمايشگاه برپا خواهد شد.


رئيس گروه قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان تأكيد كرد: براي افزايش تنوع در بخش محتوایی نمایشگاه و همچنين استفاده از ظرفیت سایر مراکز و نهادهای مرتبط قرآنی، بخشي از غرفه‌هاي جانبي به حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز، بنیاد قرآن، بنیاد نهج البلاغه، بنیاد مهدویت، کانون پرورش فکری، جامعه القرآن کودک و نوجوان و واحد خوهران، حجاب و عفاف، غرفه فرهنگی، نمایشگاه خوشنویسی، موسسه کلام احیا، موسسات قرآنی و اتحادیه انجمن‌اسلامی واحد خواهران اختصاص داده شده است.


قاسمي برگزاری محافل و نشست‌های قرآنی را از ديگر برنامه‌هاي جنبي ششمين دوره نمايشگاه قرآن و عترت همدان عنوان كرد و گفت: اين نمايشگاه از 27 فروردين تا يكم ارديبهشت‌ماه، در تالار قرآن همدان پذيراي حضور عموم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید