کد خبر:27843
پ

رئیس سازمان زندان‌ها در ششمین روز از ماه مبارک رمضان در جمع مددجویان ندامتگاه دماوند حضور یافت و در کنار آنان افطار کرد.

به گزارش روزانه نیوز محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در مراسم افطار مددجویان ندامتگاه دماوند اظهار کرد: اگر به موضوع خانواده زندانیان که هیچ تقصیری در ارتکاب جرم ندارند، بی توجه باشیم، تلاش‌های فرهنگی و تربیتی ما موثر نخواهد بود.

حاج محمدی در این مراسم افطار که با حضور امام جمعه و دادستان‌های دماوند و فیروزکوه و جمعی از قضات، برگزار شد، ضمن تأکید بر لزوم رسیدگی به خانواده‌های زندانیان گفت: بر اساس تأکیدات ریاست قوه قضاییه، در سال ۱۴۰۰  به خانواده‌های زندانیان بیشتر از گذشته توجه می‌شود و مدیران کل روسای زندان‌های سراسر کشور، حداقل در طول هفته یکبار با سرکشی به منزل  زندانیان به وضعیت آنان رسیدگی کرده و گزارش بازدید و تأثیر آن را به ستاد سازمان ارسال می‌کنند.

رئیس سازمان زندان ها گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، توفیق بوده تا هر روز از خانواده یکی از زندانیان سرکشی شود، این موضوع نشان می‌دهد مسئولان زندان نسبت به خانواده مددجویان دلسوز هستند که البته این یک وظیفه است.

حاج محمدی ادامه داد: این که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، در نظام اسلامی چنانچه یک زندانی به بیست سال حبس محکوم شود، ولی در طی حبس نشان دهد متنبه شده است می‌توان حتی نوزده سال و نیم حبس وی را بخشید، نشان می‌دهد حتی به مجرمینی که جرم سنگین مرتکب شده اند، امیدوار هستیم.

گفتنی است: در این دیدار مددجویان ندامتگاه دماوند که همراه رئیس سازمان زندان‌ها بر سر سفره ضیافت افطار حضور داشتند در فضایی صمیمی با وی گفت‌وگو کردند.

همچنین به درخواست آنان، از یداله قاسمی رئیس مددکاری ندامتگاه که بیشترین نقش را در آزادی زندانیان و رسیدگی به خانواده هایشان داشت، تقدیر به عمل آمد./میزان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید