کد خبر:43715
پ

رییس سازمان حمل و نقل و مهندسی شبکه شهرداری همدان اعلام کرد: ۱هزار۲۰۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری برای حوزه حمل و نقل، ترافیک و هوشمند سازی اختصاص یافت.

به گزارش روزانه نیوز، مهدی پور خسروی در مراسم اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران قانونمند با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته مدیریت شهری در کاهش حوادث رانندگی و ترافیکی اظهار داشت: سال گذشته ۳۵۰ میلیاردریال بودجه به حوزه حمل و نقل ترافیک اختصاص یافت که سالجاری شاهد افزایش این بودجه هستیم.

وی با اشاره به تلاش های شهرداری همدان در خصوص کاهش سوانح رانندگی عنوان کرد: به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل و در راستای فرهنگ سازی در حوزه کاهش تصادفات مسابقه نقاشی برگزار شد که ۴۰۰ اثر به این سازمان ارسال و ۵۰ اثر برگزیده شد.

این مقام مسئول در حوزه ترافیک با بیان اینکه نجات جان یک انسان نجات جان همه افراد جامعه است افزود: کاهش حوادث ناشی از موتورسیکلت سوارها نیازمند همکاری همه مجموعه های ذیربط است.

فوت ۱۶نفر راکب طی سال ۱۴۰۱ در همدان


در ادامه سرهنگ فرخ جمالی رییس پلیس راهور شهرستان ضمن تقدیر از دغدغه‌های مدیریت شهری و شورای شهر در خصوص ساماندهی ترافیک و موتورسیکلت ها گفت: یکی از مشکلات عمده در حوزه حوادث ترافیکی تردد موتورسیکلت ها در سطح شهر همدان است که متأسفانه در سال گذشته ۱۶ نفر کشته بر جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم اجرای این برنامه ها موجب تشویق و ترغیب به استفاده از کلاه ایمنی شود تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم به قوانین راهنمایی رانندگی توجه داشته باشند تا شاهد کاهش حوادث رانندگی بویژه از سوی موتور سواران باشیم.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان به عمده تخلفات موتورسیکلت سواران اشاره کرد و عنوان کرد: حرکات نمایشی ، نداشتن کلاه ایمنی، سرعت غیرمجاز و حرکات خطرناک عمده ترین تخلفات بوده است.


در پایان مراسم به تعدادی از موتورسواران قانونمند کلاه ایمنی اهدا و از خالقان نقاشیهای برتر تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید