کد خبر:52189
پ


معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: به عنوان پایلوت کشوری و به فراخور ویژگی‌های املاک و بناهای تاریخی استان همدان و در راستای آشنایی کارکنان میراث‌فرهنگی و روسای ادارات شهرستان‌ها با مباحث حقوقی اولین کارگاه آموزشی حقوق و املاک حوزه میراث‌فرهنگی در این استان برگزار شد.


به گزارش روزانه نیوز از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محمد حسین خورشیدی،یکشنبه 3 تیرماه افزود: این کارگاه آموزشی با همکاری ادارات ‌کل حقوق، املاک و توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارتخانه متبوع در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد.


معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: دو کارگاه مستندسازی و رسیدگی به اختلافات دستگاه‌های اجرایی و کارگاه مالکیت و اسناد عادی و رسمی که هر کارگاه ۵ ساعت آموزش را در بر می‌گرفت به عنوان اولین استان در همدان برگزار شد.


معاون املاک حقوقی اداره‌کل حقوق و املاک وزارتخانه نیزدر حاشیه این کارگاه تخصصی گفت: این کارگاه آموزشی نتیجه تحقیقاتی است که در حوزه میراث‌فرهنگی در سطح وزارت انجام شده و باید گفت نیروی انسانی کارآمد نیازمند آموزش تخصصی است که با آخرین قوانین و مقررات مربوط به حوزه کاری خود بیشتر آشنا شود.


سید مجید مژگانی ادامه داد: با برپایی این کارگاه‌ها در سطح کشور که از استان همدان آغاز شده است حجم پرونده‌های مرتبط کاهش پیدا کرده و تخلفات احتمالی در استان‌ها نیز به حداقل می‌رسد.


او افزود: ۵ کارگاه آموزشی در حوزه معاونت میراث‌فرهنگی از سوی وزارتخانه برنامه‌ریزی شده که در تمامی استان‌ برگزار خواهد شد.


در پایان این کارگاه‌ها توسط اساتید کارگاه آموزشی به سوالات حاضران در حوزه حقوقی و املاک پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید