کد خبر:43709
پ

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در حال حاضر اصلی ترین میدان جنگ نرم دشمن، میدان آموزش و پرورش است.


به گزارش
روزانه نیوز از خبرگزاری بسیج ، سرهنگ سید جواد حسینی به اتفاق مسئولین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه همدان به مناسبت هفته معلم در محل کار رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک حضور پیدا کردند، در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت مقام شامخ شهدای معلم بویژه علامه شهید مرتضی مطهری به جایگاه و نقش والای معلمان در امر تعلیم و تربیت اشاره کرد و اظهار کرد: در حال حاضر اصلی ترین میدان جنگ نرم دشمن، میدان آموزش و پرورش است و هیچ تهدیدی بالاتر از این نیست که جولانگاه دشمن در جریان آموزشی و پرورشی کشور خلاصه می شود.


وی با بیان اینکه در آثار شهید مطهری آمده است سعادت دنیوی و اخروی جامعه در گرو تعلیم و تربیت است افزود: در ۳۰ سال آینده اینکه کشور ما چه آینده ای داشته باشد و به سمت سعادت برود یا جهالت، در گرو معلمان است.


حسینی از جایگاه و منزلت معلمان تقدیر کرد و افزود: بسیج و آموزش و پرورش هر دو در یک مسیر گام برمی دارند چرا که هر دو پاسدار ارزش ها و اعتقادات اسلامی و ایرانی در این مرز و بوم هستند.


وی در پایان به نقش خطیر معلمان در امر تعلیم و تربیت اشاره کرد و ابراز کرد: معلمان با عشق و اشک، سرمشق می دهند و بسیار تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید