کد خبر:43358
پ

فرماندار همدان گفت: مدارس امین ظرفیتی قابل توجه برای تعلیم و تربیت دانش آموزان است که باید به توسعه کمی و کیفی اینگونه مدارس اهتمام نماییم.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با بیان اینکه باید به مسایل تربیتی و اعتقادی دانش آموزان ببشتر توجه کنیم، افزود : هم اکنون 4 مدرسه امین در سطح نواحی آموزش و پرورش شهرستان با همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه فعال است که با توجه به عملکرد موفق آن قصد داریم در سال تحصیلی آتی این مدارس به 11 مدرسه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول افزایش یابد.


رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان از تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم و پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی در سطح نواحی آموزش و‌پرورش و‌مدارس به این مناسبت خبر داد و تاکید کرد : معلمان شاخص و فعال در امور آموزشی و فرهنگی در هفته معلم باید مورد تجلیل قرار بگیرند.

مخفی با اشاره به ضرورت استفاده از حضور شخصیتهای بزرگ دینی در مدارس افزود : شاید در بخش تعلیم در سطح مدارس عملکرد قابل قبولی داشته باشیم اما در بخش تربیت دانش آموزان بویژه در آموزه های دینی، اعتقادی و مذهبی ضعیفیم و نیاز به اجرای برنامه های جدی برای تربیت فرزندان داریم.


فرماندار همدان در ادامه با بیان اینکه تعداد دانش أموزان دیر أموز قابل توجه است اظهارکرد : والدین این دانش آموزان درخواست اختصاص مدرسه ویژه برای تحصیل دانش آموزان دیر آموز دارند چرا که شرایط مورد نیاز این دانش آموزان در مدارس عادی و مدارس استثنایی فراهم نیست و این خواسته بحق باید مورد توجه قرار گیرد.


وی در پایان گفت : در راستای رفع مشکل ترافیک و کاهش خطرات احتمالی برای دانش آموزان و اولیا تعدادی از مدارس و آموزشگااهای خصوصی در همدان بلید جابجا بشوند که تذکر لازم در این زمینه به آنها ابلاغ شده است و در زمان صدور و تمدید مجوز فعالیت اینگونه مراکز باید دقت نظر بیشتری صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید