کد خبر:39017
پ
۳۰۰ ورزشکار همدانی به المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعزام شدند

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۳۰۰ ورزشکار دختر و پسر از این استان در قالب ۲۴ هیات ورزشی به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اعزام شده اند.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، «علی ضمیری کامل» با اشاره به آغاز سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، اظهار داشت: این دوره از المپیاد در ۲۸ رشته ورزشی و به میزبانی هفت استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در استان تهران رشته‌های “تیراندازی، تیراندازی با کمان، شیرجه، واترپلو، اسکیت، وزنه‌برداری، گلف، کشتی آزاد و فرنگی و قایقرانی”، در استان آذربایجان شرقی رشته‌های “سه‌گانه و دوچرخه‌سواری”، در استان اصفهان رشته‌های “بسکتبال، بوکس، هندبال، تنیس روی میز و جودوی بانوان”، در استان زنجان رشته “سنگنوردی”، در استان مازندران رشته‌های “ژیمناستیک، والیبال و بدمینتون”، در استان یزد رشته‌های “شمشیربازی و هاکی” و در استان همدان رشته “ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای” برگزار می‌شود.

وی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد را شناسایی نخبه‌ها و اعزام آنان به رویدادهای بین‌المللی عنوان و ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران همدانی بتوانند در این دوره از رقابت ها موفق عمل کنند و صاحب جایگاه کشوری شوند.

همدان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزش های زورخانه‌ای کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: رقابت های ورزش های زورخانه ای المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

«علی حقیقی» افزود: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر از روز هشتم مهرماه آغاز شده و این مسابقات حدود یک ماه به طول خواهد انجامید.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران در ۲۸ رشته در ۲ بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان و با شرکت چهار هزار و ۷۸۱ دختر و ۶ هزار و ۵۱۵ پسر در این طرح استعدایابی حضور خواهند داشت.

حقیقی با بیان اینکه همدان میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزشهای زورخانه‌ای کشور خواهد بود، تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها ورزشکاران از ۲۰ تا ۲۲ مهرماه سالجاری در رشته های تیمی زورخانه ای و مهارت های فردی اعم از چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با قدردانی از وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این رویداد بزرگ کشوری گفت: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر موجب کشف نخبگان ورزشی و در نتیجه تضمین ورزش قهرمانی ایران اسلامی در سالهای آینده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید