کد خبر:29225
پ

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جریان خاص سیاسی نیست و متعلق به مردم است و هر آنچه می‌توانستیم برای تیم ملی انجام دادیم.

به گزارش روزانه نیوز «شهاب‌الدین عزیزی خادم » در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت:برخی‌ها به عمد خودشان را به خواب زدند اما بعضی‌ها با تمام وجود از تیم ملی حمایت کردند.

وی ادامه داد: با چالش‌ها و میراث‌های بدی که برای تیم ملی به جای مانده بود، شرایط را برای تیم ملی با مشکلاتی که برای میزبانی داشتیم، فراهم کردیم. 

 عزیزی خادم افزود: امیدوارم از این آزمون بزرگ  و تاریخی با موفقیت خارج شویم و بتوانیم در مسابقاتی که پیش روست به موفقیت دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: از محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه که در کنار تیم ملی بود، از رییس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان که از تیم ملی حمایت کردند، تشکر ویژه‌ می‌کنم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: امیدوارم ملت بزرگ ایران برخی سختی‌ها که بر فدراسیون فوتبال گذشت را به قضاوت بنشینند؛ این قضاوت سخت است و امیدواریم در این زمان باقی‌مانده همه در کنار هم به تیم ملی برای سربلندی ایران کمک کنیم.

عزیزی خادم با بیان اینکه فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جریان خاص سیاسی نیست و متعلق به مردم است، افزود: برخی خود را به عمد به خواب زده‌اند اما برخی دیگر با تمام وجود از تیم ملی حمایت کردند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید