کد خبر:44352
پ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی در استان تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این مسابقات در ۴۳ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می شود.

به گزارش روزانه نیوز، وهب مختاران اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر زیر ۲۱ سال دارای مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری انجام می شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می یابند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان افزود: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود و پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام می‌شود.

مختاران با اشاره به اینکه رقابت های ملی مهارت زمینه ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات، شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه های اقتصادی است ادامه داد: برگزاری این رقابت ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: حرفه های زیر مجموعه فناوری اطلاعات، حمل و نقل و ترابری، خدمات اجتماعی و فردی، فناوری ساخت و ساز و ساختمان، فناوری ساخت و مهندسی و هنرهای خلاق و مد عناوین رشته های این دوره از مسابقات است.

وی اظهار داشت: داوطلبان و نخبگان می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به آدرس http://skills.irantvto.ir/news/۲۱nsc تا ۳۱ خرداد در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید