کد خبر:52145
پ

استاندار همدان اعلام کرد: اقدامات صورت گرفته در عرصه توسعه صنعتی استان درخشان است

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آئین تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان به توسعه صنعتی استان اشاره کرد و گفت: اقدامات و عملکرد صورت گرفته در اداره کل صمت درخشان است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش های بسیاری در حوزه تولید استان انجام می شود و دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه تیم اقتصادی استان در دولت مردمی بارویکرد رفع موانع و گره گشایی تلاش بسیار کرد گفت: در این میان برخی سنگ اندازی می کردند که شناسایی و با آنها مبارزه کردیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر استمرار رشد صادرات استان افزود: اگر در عرصه صادرات توفیق نداشته باشیم تولید دچار مشکل می شود. 

توسعه صنعتی استان حاصل همدلی و وفاق دولت و بخش خصوصی است

مدیرکل صمت استان همدان بیان کرد: توسعه صنعتی استان حاصل همدلی و وفاق دولت و بخش خصوصی است.

در ادامه احمد شانیان گفت: اتفاقهای خوبی در سطح استان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق شعار سال رخ داده که حاصل وفاق و همدلی دولت و بخش خصوصی است.

وی بااشاره به توسعه صنعتی استان افزود: رشد 20 درصدی صدور پروانه های صنعتی، رشد 80 درصدی صنایع دانش بنیان و صادرات افزون بر یک میلیارد دلار تنها بخشی از توفیقات استان در عرصه تولید و تجارت است که در دولت شهید جمهور به ثمر نشست.

مدیرکل صمت استان همدان با قدردانی از زحمات استاندار همدان درخصوص حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان تاکید کرد: به اذعان فعالان اقتصادی مسئله و مشکلی در استان وجود ندارد که حل و فصل نشود مگر مواردی که در حیطه اختیارات کلان کشوری است.

شانیان خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی همدان درک درستی از مسائل بازار و تولید دارد و راهکارها و پیشنهادات سازنده ارائه می دهد.

۱۰ صادرکننده برگزیده استان همدان تجلیل شدند

صنایع غذایی سحر، شرکت شیشه، شرکت سیمان هگمتان، سیمان نهاوند، معادن سرمک، شرکت رزپالایش غرب، صنایع شیمیایی فراپل جم، پایابسپار آریا، شرکت نوین بسپار سازه اروین و تولیدی پنیر وخامه ملایر ده واحد صادرکننده برتر این استان هستند.

گفتنی است این واحدهای صادرکننده در گروه صنایع تبدیلی، محصولات معدنی، سیمان و کلینکر، محصولات شوینده و بهداشتی، رنگ و رزین و چسب، مصنوعات پلیمری و فراورده های لبنی ارزیابی و برگزیده شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید