کد خبر:43464
پ

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با اشاره به نقش این مجموعه در برگزاری نماز عید سعید فطر امسال گفت: نمایشگاه تبیین اقدامات شاخص این مجموعه در معرض همگان قرار گرفت.
به گزارش
روزانه نیوز، امین روستایی با اعلام این خبر افزود: نماز عید فطر بعد از چند سال ممنوعیت برگزاری به دلیل محدودیت های کرونایی جامعه، باشکوه تر از همیشه و با مشارکت سوخت رسانان برگزار شد.


وی با اشاره به حضور حداکثری مردم مومن و روزه دار شهر دارالمونین همدان در مصلای بزرگ این شهر خاط نشان کرد: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، محوطه ناحیه مرکزی (انبار نفت قدیم) برای تسهیل دسترسی و رفاه حال نمازگزاران، محل پارک خودروهای شخصی و عمومی مردم بود.


مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی همدان تصریح کرد: این فرصت بوجود آمده زمان مناسبی بود تا آگاهی بخشی و اطلاع رسانی ملاحظات مهم امروزه حوزه سوخت رسانی محقق شود و این امر با همکاری و تعامل سازنده با دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، ستاد اقامه نماز و مراجع انتظامی صورت گرفت.
روستایی خاطرنشان کرد: تریبون و مناسک معنوی نماز باشکوه عید سعید فطر، عید عبودیت و بندگی امسال، محفلی برای تبیین اقدامات شاخص شرکت پخش فرآورده های نفتی بود.


وی با اشاره به پارک کردن تعداد کثیری از خودروهای نمازگزاران در پارکینگ ناحیه مرکزی، اضافه کرد: ورودی و خروجی و دیواره های این محل مزین به پیام ها و تصاویری از عملکرد سوخت رسانی منطقه در دولت مردمی سیزدهم بود.


مدیر پخش منطقه همدان یادآور شد: موارد دیگری از جمله اطلاع رسانی ملاحظات ضروری کارت سوخت و مصرف بنزین، لزوم معاینه فنی خودروهای CNG سوز و روش صحیح ثبت درخواست سیلندرهای گاز مایع در قالب نمایشگاه محیطی در فضای باز در دیدرس نمازگزاران قرار گرفت.


این مقام مسوول با توجه به لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های بالقوه اطلاع رسانی عمومی از الزام قانونی و منطقی استفاده از کارت سوخت شخصی، از طراحی، چاپ و توزیع بروشور بین رانندگان خودروهای شخصی و عمومی در این تجمع مذهبی خبر داد.


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان اظهار داشت: درحال حاضر یکی از ضرورت های جاری در حوزه سوخت رسانی جامه عمل پوشاندن به مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ است.


وی با توجه به اجرای گامی دیگر از نظام توزیع پویا و هوشمند سوخت و اهمیت جلب مشارکت عمومی مردم در حفظ منافع و سرمایه های ملی، ساماندهی به کارت های اضطراری بنزین آزاد در جایگاه ها را بسیار مهم و در همین راستای همسو کردن آحاد مختلف جامعه را پیش برنده و اثر بخش خواند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید