کد خبر:44187
پ

شورای عالی سینما با هدف توجه به موضوع تولید، زیرساخت ها، جشنواره ها و حمایت از فعالان این عرصه در استان همدان تشکیل شد.

به گزارش روزانه نیوز، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل با اعلام این خبر گفت: گسترش سینمای ملی در تراز انقلاب اسلامی و اعمال سیاست های واحد در حوزه سینمای استان برای اجرا توسط تمامی دستگاه های اجرایی و مراجع ذیربط در چارچوب الگوی اسلامی ایرانی از اهداف شورای سینما است.
هادی فیض منش مدیریت واحد و متمرکز تمامی منابع و امکانات استانی، پیشرفت همه جانبه کمی و کیفی توانمندی های استانی، رونق سینما و توانمندسازی بخش غیر دولتی فعال در حوزه سینما را از دیگر اهداف این شورا برشمرد.
وی با تاکید بر ضرورت گسترش، تنظیم و ساماندهی بازار فیلم در راستای توسعه اقتصاد سینما و پاسخگویی به نیازها و مطالبات مختلف مخاطبان؛ تصریح کرد: افزایش کمی و ارتقای کیفی تولیدات سینمایی با توجه به مضامین و موضوع‌های ارزشمند و تقویت و ساماندهی آموزش و پژوهش های سینمایی متناسب با رویکردها و جهت گیری های پیشرفت سینما در کشور، از اولویت هایی است که در شورای سینما مد نظر قرار خواهد گرفت.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: شناسایی و پرورش استعدادهای جدید و تربیت نیروهای متخصص و متعهد به ارزش های اسلامی ایرانی متناسب با گسترش و پیشرفت صنعت سینما در کشور از دیگر اهداف شورای سینما در استان همدان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید