کد خبر:51698
پ

سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان گفت: همدان موفق شد در دومین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی بانوان باشگاه های کشور به عنوان تیم نخست معرفی شد.


به گزارش روزانه نیوز، حمیدرضا یاری امروز با اشاره به میزبانی مسابقات کشوری در همدان، اظهار کرد: استان و شهر همدان برای نخستین بار میزبان مسابقات تک لیفت قهرمانی بانوان باشگاه های کشور بود که به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
وی ادامه داد: این دوره از رقابت ها با نام جام رهروان حضرت معصومه(س) طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه و به مناسبت دهه کرامت انجام شد که 150 بانوی قدرتی کار از سراسر کشور حضور داشتند.


سرپرست هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان تصریح کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که در نهایت تیم همدان موفق شد با درخشش ورزشکاران خود عنوان نخست تیمی را از آن خود کند و به مقام قهرمانی این رویداد برسد و این درحالی است که برای اولین بار بانوان همدانی موفق به کسب این مقام تیمی شدند و در تاریخ خود بی سابقه بوده است.


وی اضافه کرد: تیم های تهران و مازندران نیز به ترتیب با درخشش ورزشکاران خود بر روی سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.


یاری تأکید کرد: مسابقات تک لیفت بانوان قهرمانی باشگاههای کشور در سه بخش بی‌لوازم(کلاسیک)، با لوازم و میله الفنت و دسته های وزنی شامل 60، 70، 80 و 80+ کیلوگرم برگزار شد.


وی خاطرنشان کرد: به تیم های اول تا سوم جام قهرمانی و به تمامی عناوین انفرادی نیز مدال و حکم اهدا شد که خوشبختانه استان همدان برای اولین بار، توانست میزبان شایسته ای برای این رویداد باشد و امیدواریم این مهم مقدمه ای میزبانی های دیگر شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید