کد خبر:45789
پ


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فرهنگ رضوی با فرهنگ مهدویت گره خورده است و کسی که به امام هشتم (ع) ارادت دارد، در مسیر فرهنگ مهدویت گام نهاده است.

ت
به گزارش
روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره دانش‌آموزی نامه‌ای به امام رضا(ع) شهرستان بهار اظهار کرد: در قسمتی از زیارت امام رضا(ع) این جمله آمده است : « اللَّهُمَّ إِنِّي أَتَقَرَّبُ إِلَيْكَ بِحُبِّهِمْ…» یعنی خدايا به سوى تو تقرب مى ‏جويم با دوستى ایشان؛ این نکته نشان می‌دهد که آقا علی ابن موسی الرضا (ع) واسطه بین مردم و خداوند هستند.


وی با بیان اینکه جشنواره دانش‌آموزی نامه‌ای به امام رضا(ع) امسال برای اولین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار در این شهرستان برگزار و با استقبال گسترده کودکان و نوجوانان همراه شد، تصریح کرد: این برنامه با اعتقاد برگزار شده زیرا فرهنگ رضوی با فرهنگ مردم ایران عجین شده است.


ویژه خاطرنشان کرد: اهمیت فرهنگ رضوی در این است که با فرهنگ مهدویت گره خورده؛ ترویج فرهنگ رضوی که با فرهنگ ما ملموس است در مسیر فرهنگ مهدویت قرار دارد.


در پایان این مراسم که با برگزاری برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان همراه بود، از 30 نفر از برگزیدگان تجلیل و به 10 نفر از حاضران در مراسم هم به قید قرعه جوایز نقدی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید