کد خبر:52880
پ

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با اشاره به تشدید نظارت‌ها به مناسبت اربعین حسنی از توزیع ۱۵۰ تن کالای اساسی ویژه ایام محرم، صفر و اربعین در همدان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، اسدالله ربانی مهر در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به اینکه در توزیع کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد اظهار داشت: بیش از ۱۵۰ تن کالای اساسی از جمله گوشت، برنج، شکر و روغن در دو ماه گذشته به مناسبت ایام محرم، صفر و اربعین با قیمت مناسب بین هیأت‌ها و موکب‌ها جهت پذیرایی از زائرین توزیع شده و هیچ مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز در همدان وجود ندارد.

وی گفت: گوشت منجمد با قیمت ۳۱۰ تا ۳۳۰ هزار تومان در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر با هدف تنظیم بازار توزیع می‌شود و حتی گوشت مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: گشت‌های نظارت و بازرسی در روزهای آینده در سطح شهر افزایش پیدا خواهد کرد و از رستوران‌ها، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی بازدید به عمل خواهد آمد.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: همدان در غرب کشور میزبان زائران زیادی در ایام اربعین از مناطق مرکزی و جنوبی کشور خواهد بود و هدف دستگاه های اجرایی، خدمت‌رسانی شایسته به زائرین است و در مسیرها برنامه‌ریزی لازم جهت استقبال و پذیرایی زائرین با همکاری مردم و موکب‌ها پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید