کد خبر:52904
پ

مسابقات روی آب در رشته‌های کایاک اسلالوم، اسپرینت یا آب‌های آرام و نمایش یا رژه آرام در رده‌های سنی پایه به پایان رسید.


این مسابقه در استان برگزار شد و نمایندگانی از شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند و کبودراهنگ در آن حضور داشتند.


در رشته کایاک اسلالوم رده سنی زیر ١٨سال ترنم مخدومی، بیتا چوتاچی و نرگس مرادی فضل و رده سنی زیر ١6 سال مهیار کریمی و در رده سنی زیر ١4 سال ستاره مستقیمی، آیناز رضایی و رده سنی زیر ١٢ سال آیرینا قنبری و آیسان رضایی و محمدپارسا محبیان و امیرعلی ناینی و همچنین زیر ١٠ سال آیرین رحمتی و محمد پویا محبیان برگزیده‌ها بودند.


در رشته اسپرینت قایق‌های کایاک و کیندر بوت در ماده 200 متر و رده سنی زیر ١٢ سال آرتا سلامی، مهیار مهرابی و رده سنی زیر ١٠سال دیاکو شیرازی نماینده ملایر و سیده رونیکا موسوی از همدان برگزیده‌ها بودند.


ترنم مخدومی بدون تردید یکی از پدیده‌های قایقرانی استان همدان به شمار می‌رود. شاگرد مربیان مطرحی همچون ولدی و ساده دل که توانسته اند این نخبه قایقرانی را شناسایی و شکوفا کنند.


مخدومی که از دانش‌آموزان نخبه مدارس سما به شمار می‌رود، هم اکنون در رشته قایقرانی نیز عملکرد فوق العاده‌ای داشته و در کمتر از دو ماه تمرین مبتدی توانسته شرایط حضور در مسابقات را کسب کند.


این قایقران مستعد در مسابقاتی که در قالب جشنواره بزرگ قایقرانی به میزبانی شهر همدان برگزار شد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.


این دختر جوان همدانی در رشته کایاک اسلالوم بالاتر از رقبای خود عنوان قهرمانی را به دست آورد تا شروع طوفانی برای حضور در مسابقات مهم ملی و رسیدن به تیم ملی داشته باشد.


خیلی‌ها از او به عنوان قایقرانی که می‌تواند سال‌های نه چندان دور درخشش قایقرانانی همچون آرزو حکیمی را زنده کند، یاد می‌کنند.


آرزو حکیمی نخستین بانوی المپیکی قایقرانی کشور بود که بعد از مدتی که مصدوم شد و نتوانست ادامه بدهد، از کشور رفت و اکنون ترنم مخدومی می‌تواند به همان اندازه که حکیمی درخشید، نام ایران عزیزمان را آوازه جهانی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید