کد خبر:53009
پ

حسین عبادی فر» مدیرکل جذب و نگهداشت، پایش و شبکه سازی، طی حکمی «جلال الدین سلیمی» را به عنوان عضو شورای مشورتی بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.


به گزارش روزانه نیوز، در متن حکم انتصاب سلیمی آمده است:
فرهیخته گرامی جناب آقای دکتر جلال الدین سلیمی
شناسایی استعدادهای برتر و شبکه‌سازی نخبگان و سرآمدان، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی سرمایه های انسانی برتر و کمک به پیشرفت همه جانبه کشور است.
حساسیت ویژه کار با سرمایه انسانی نخبه و اهمیت و آثار مهم آن برای همه عرصه های دیگر موجب پیچیدگی و ظرافت کار در این عرصه شده است.
نظر به تجربه و تخصص جنابعالی در این عرصه و حسن سابقه در ثاقت شما عزیز گرانمایه نزد بنیاد ملی نخبگان، خواهشمندیم به موجب این حکم به عنوان عضو شورای مشورتی دفتر جذب و نگهداشت، پایش و شبکه سازی سرآمدان و نخبگان، ما را از نظرات ارزنده خود بهره مند سازید.
امید است حضور الهام بخش حضرتعالی، موجبات تحقق شناسایی، پایش و شبکه سازی هرچه بیشتر نخبگان ایران عزیز و زمینه سازی اعتلاء مهین اسلامی را فراهم آورد.
حسین عبادی فر
مدیرکل جذب و نگهداشت، پایش و شبکه سازی


از جمله سوابق اجرایی « سلیمی» می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مدیرگروه علوم سیاسی و روابط بین الملل خانه نخبگان شهر قدس مدیرگروه سازمان های منطقه ای و بین المللی انجمن ایرانی مطالعات غرب آسیا
مسئول شاخه دانشجویی انجمن ایرانی روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران پژوهشگر سابق علوم سیاسی موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی ایران و دارای تألیفات کتاب و مقالات علمی و یاداشت های تحلیلی گسترده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید