کد خبر:52862
پ

صبح امروز ۲۶ مردادماه، دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان همزمان در ۱۴ استان برگزار شد.

به گزارش «روزانه نیوز» دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان در ۱۴ استان از جمله استان تهران برگزار شد که در تهران بیش از ۴۵۰۰ نفر شرکت کننده و در سطح کشور حدود ۱۸ هزارنفر در این آزمون به منظور اخذ پروانه کار شرکت کردند.رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام کرد: نتایج این آزمون یکماه آینده اعلام خواهد شد و مرحله اول این آزمون در دیماه ۱۴۰۲ برگزار شده بود.

اعتراض جمعی از شرکت کنندگانپس از پایان آزمون و خروج شرکت‌کنندگان از محل‌های برگزاری آزمون، برخی حواشی در شبکه‌های اجتماعی و درمیان شرکت کنندگان خبرساز شد.

از جمله مهمترین دغدغه شرکت کنندگان عدم برگزاری آزمون در تمام مراکز استانی بود که سبب شد داوطلبان به ۱۴ استان محل برگزاری سفر کنند که باتوجه به آغاز سفرهای زائرین به منظور حضور در مراسم جهانی اربعین حضرت اباعبدالحسین (ع)، انجام این سفر با مشکلاتی همراه بود.

از سوی دیگر برخی مخاطبان عدم اعلام منابع آزمون و کمرنگ بودن سوالات تخصصی حیطه روانشناسی را، مهمترین مشکل این آزمون برشمردند و یکی از شرکت کنندگان در مصاحبه با خبرنگار روزانه نیوز گفت: سوالات مطرح شده در این آزمون برای من و بسیاری از دوستانم تازگی داشت و تمرکز سوالات بر مباحث خاصی بود و شاید بتوان آنها را غیراستاندارد تلقی کرد و از مباحث تخصصی روانشناسی، سوالات خاصی مطرح نشده بود.

همچنین یکی دیگر از شرکت کنندگان با اعلام نارضایتی از شرایط محل آزمون بیان کرد: سیستم خنک کننده نامناسب، نحوه برخورد پرسنل برگزارکننده آزمون و عدم برگزاری در دانشگاه‌های بزرگ استان، باعث آزار داوطلبان شده بود‌.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید