کد خبر:53303
پ

فرمانده انتظامي استان “همدان” به عملکرد يازده مرحله طرح آرامش در شهر در استان همدان اشاره کرد و گفت: بيش از 412 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.


به گزارش روزانه نیوز، سردار سلیمان امیری در تشریح این خبر اظهار کرد: در حوزه برخورد با قاچاقچيان، خرده فروشان و معتادان متجاهر 3 هزار و 986 نفر نیز دستگیر شدند.

وي افزود:  تعداد 26 نفر قاچاقچي و يک هزار و 100 نفر خرده فروش با کشف مقدار 412 کيلو گرم انواع مواد مخدر دستگير که با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه تصريح کرد: تعداد 37  دستگاه خودرو  و موتور سيکلت متخلف  توقيف و 38 باب مغازه و منزل پلمپ شد و همچنين تعداد 2 هزار و 860  نفر معتاد متجاهر  در اين طرح دستگير که پس از غربالگري به مراکز ماده 16 و 15 تحويل شدند.

سردار امیری گفت:  تشديد برخورد با خرده فروشان و طرح جمع آوري معتادان متجاهر بصورت هفتگي در سطح محلات آلوده با همکاري رده هاي انتظامي و اجرائي ادامه خواهد داشت.


وی یادآور شد: از آنجا که يکي از دغدغه ها و مطالبات مردمي در حوزه امنيت اجتماعي برخورد با قاچاقچيان و جمع آوري خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر و پاکسازي  محلات از لوث وجودي اين دسته از افراد مي باشد پليس مبارزه با مواد مخدر  از مهر ماه سال گذشته تا کنون  اقدام به اجراي 11 مرحله طرح آرامش در شهر با همکاري فرمانده انتظامي شهرستان هاي تابعه کرده است.




ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید