کد خبر:53060
پ

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان از577 هزار تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 دراستان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، “علی احمد نادری” در تشریح این خبر گفت: در 5 ماهه نخست سال جاری بیش از577 هزار و 861 تماس از سوی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی برقرار شده است.


وی افزود: از این تعداد تماس 505 هزار و 708 مورد تماس های مشاوره و عملیاتی بوده که بیش از 176 هزار و 246 تماس منجر به عملیات پلیسی و حضور پلیس در صحنه شده است.


نادری گفت: تماس های مشاوره و درخواست راهنمایی شهروندان از پلیس 315 هزار و 976 تماس را به خود اختصاص داده است.


این مقام مسوول همچنین بیان داشت: بیش از 5 هزار و 500 تماس غیر ضروری در این مدت صورت گرفته و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش داشته است که لازم است شهروندان عزیز با توجه به حجم بالای ماموریت های پلیس ،جهت تسریع در انجام ماموریت های محوله وارائه خدمات بهتر به متقاضیان ،با مدیریت در تماس تا حدامکان از تماس های غیر ضرور با سامانه مرکز فوریت های پلیسی خودداری کنند.


معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان در خاتمه با اشاره به این که این گونه تماس ها با سامانه مرکز فوریت های پلیس موجب تضییع حقوق شهروندانی خواهد شد که به فوریت پلیسی نیاز دارند گفت: از هم استانیهای عزیز انتظار داریم با مدیرت در تماس در صورتی که بعد از تماس مشکل و مسئله جهت حضور پلیس حل می شود نیاز به عدم حضور را مجدد به سامانه ۱۱۰ اعلام نمایند بدون تردید رعایت این موضوع پلیس را در ارائه هر چه بهتر خدمات به متقاضیان یاری خواهد نمود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید