کد خبر:52809
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در راستای انطباق اقلام و کالاهای تخصصی گازرسانی با استانداردهای مرجع از 40 هزار کنتور گاز نیز در این استان بازرسی شده است.

به گزارش روزانه نیوز، مجید الهیاری با اشاره به بازرسی‌های انجام شده‌ بر تجهیزات فرآیندی گازی، گفت: در سال‌جاری تاکنون 40 هزار عدد کنتور گاز در سایزهای مختلف مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای انطباق اقلام و کالاهای تخصصی گازرسانی با استانداردهای مرجع، فرآیند بازرسی کالا شامل قبل، حین و بعد از ساخت لوله‌های فلزی، هزار و 46 عدد انواع شیرآلات، 3 هزار و 374 عدد اتصالات فولادی و پلی‌اتیلن، بیش از 70 هزار عدد انواع کنتورهای دیافراگمی و رگولاتور، نوار عایقکاری، 551 عدد انواع اقلام ایستگاهی تصحیح‌کننده کنتور، المنت فیلتر، شات آف و رلیف ولو و 81 قلم انواع کالاهای برگشتی پیمانکاران به انبار کالای شرکت گاز استان انجام شده است.


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به بازرسی بیش از 28 هزار و عدد رگولاتور در ظرفیت‌های مختلف برای دیگر شرکت‌های گاز استانی در طول ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت از 7 مورد پروژه اجرایی نیز بازدید و بازرسی فنی صورت گرفته است.


وی تصریح کرد: بازدیدهای دوره‌ای از 736 ایستگاه تقلیل فشار، ضخامت سنجی 328 ایستگاه ، 736 مورد بازرسی سیستم‌های ارتینگ و صاعقه‌گیر، کنترل کارایی بسترهای آندی ایستگاه‌های حفاظت کاتدی به تعداد 74 مورد، بررسی پوشش خطوط مدفون با استفاده از دستگاه‌های ایرادیاب پوشش به مقدار69 کیلومتر مطابق برنامه زمان‌بندی از دیگر اقدامات سه ماهه اول سال 1403 بوده است.


الهیاری بررسی 18 مورد آزمایشات هیدرواستاتیک و نئوماتیک خطوط تغذیه و توزیع، بررسی آزمایشات پوشش الکتریکی خطوط فلزی، بررسی روش آزمایش خطوط تغذیه، بررسی مدارک و فرم‌های کیفیت اجرای پروژه، بازرسی از آزمایشات مخرب، حضور کارکنان واحد بازرسی فنی در دوره‌های آموزشی، بررسی 43 مورد صورت وضعیت پیمانکاران و 24 مورد حضور در جلسات فنی و تخصصی را از جمله دیگر اقدامات واحد کارآمد بازرسی فنی شرکت گاز استان همدان برشمرد.
انتهای خبر/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید