کد خبر:53030
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در هفته دولت 77 پروژه گازرسانی در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روزانه نیوز، مجید الهیاری در توضیح این مطلب اظهار کرد: 9 پروژه گازرسانی در شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 48 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.


وی تصریح کرد: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح گازرسانی در این شهرستان پنج واحد دامداری‌ و یک واحد مرغداری را می‌توان نام برد.


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌برداری گازرسانی به روستای چشمه‌ولد اسدآباد خبر داد و افزود: در این هفته یک واحد صنعتی(زرین سیلو) و سد نعمت‌آباد نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.


وی با بیان اینکه عملیات اجرایی گازرسانی یک واحد دامداری نیز در شهرستان اسدآباد در هفته دولت آغاز می‌شود، تصریح کرد: اجرای شبکه گازرسانی در این پروژه به طول 280 متر است که برای اجرای آن بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: بیشترین پروژه‌های بهره‌برداری شده استان همدان در هفته دولت امسال در خصوص خدمات گازرسانی مربوط به شهرستان کبودرآهنگ است.

الهیاری از بهره‌برداری 11 پروژه گازرسانی به شهرستان کبودرآهنگ در هفته دولت سال‌جاری خبر داد و گفت: بیشترین پروژه‌های گازرسانی استان همدان مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال است.


وی همچنین از عملیات گازرسانی به سه گلخانه، چهار واحد دامداری و یک واحد مرغداری در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و افزود: در این شهرستان گازرسانی به یک شرکت(آرتا پلیمیر)، رستوران و یک مجتمع خدمات رفاهی نیز انجام شد.


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: برای اجرای 11 پروژه گازرسانی بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


الهیاری از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به پنج گلخانه و دو واحد دامداری در این هفته خبر داد و گفت: در راستای افزایش ظرفیت بهره‌مندی صنایع از نعمت گاز طبیعی، پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه شهرک صنعتی ویان هم در دستور کار قرار گرفته است.


وی همچنین از احداث ساختمان اداره گاز در شهرستان شیرن‌سو خبر داد و افزود: این پروژه در راستای ارائه خدمات مطلوب و مستمر گاز به مردم شریف شیرین‌سو انجام می‌شود.


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید