کد خبر:14437
پ

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلی در تامین مایحتاج اساسی مردم وجود ندارد و در نیمه دوم سال، افزایش واردات این کالاها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش  روزانه نیوز  «علیرضا رزم‌حسینی» امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، افزود: از روز شنبه آینده (۱۰ آبان‌ماه) و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، نظارت‌ها بر مراکز اصلی عرضه کالاها، انبارها و بنکداران تشدید و با هرگونه تخلف و گران‌فروشی مطابق قانون برخورد خواهد شد.

 

وی خاطرنشان‌کرد:‌ در زمینه کالاهای اساسی، واردات به میزان کافی انجام شده و با همکاری خوبی که بانک مرکزی با وزارت صنعت آغاز کرده، در نیمه دوم سال شاهد افزایش واردات کالاها و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم خواهیم بود.

 

رزم‌حسینی تاکیدکرد: ۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات «جهش تولید» به منظور افزایش سرمایه در گردش در اختیار شرکت‌های داخلی قرار خواهد گرفت که این مهم، افزایش تولید و کاهش قیمت‌ها را به دنبال خواهد داشت.

 

وی در عین حال بیان‌داشت:‌ بخش عمده افزایش قیمت‌ها در بازار به دلیل رشد نرخ ارز است، اما این وزارتخانه ثبات قیمت‌ها را دنبال می‌کند./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید