کد خبر:53243
پ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به 22 روستای استان در شش ماه ابتدایی سال خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: آبرسانی به روستای دارای تنش آبی همواره از مهم‌ترین برنامه‌های ما بوده که در قالب این طرح، آب شرب پایدار 22روستا در نیمه اول سال 1403 تامین شد.


بختیاری‌فر تصریح کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری، با تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران ما در شرکت‌ آب و فاضلاب، پروژه‌های آبرسانی به روستاهای محروم و کم‌آب با سرعت چشم‌گیری پیش رفته است. در این دوره 22 روستا ( به غیر از پروژه های جهاد آبرسانی )در نقاط مختلف استان از آب شرب پایدار و سالم برخوردار شدند.
وی ادامه داد: با آبرسانی به این روستاها 12500 نفر در قالب 3780 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی، پایدار و سالم بهرمند شدند.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه این پروژه‌ها در چارچوب برنامه‌های توسعه پایدار اجرا شده‌، خاطرنشان کرد: این اقدامات شامل اجرای خط انتقال، احداث و بازسازی شبکه‌های توزیع آب، حفر چاه‌های جدید و تجهیز منابع آبی بوده است. همچنین، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و همکاری با پیمانکاران مجرب، مشکلات کم‌آبی و آلودگی‌های احتمالی منابع آب روستایی به حداقل رسیده است.


بختیاری‌فر ادامه داد: در راستای این طرح‌ها، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، تعداد بیشتری از روستاهای محروم کشور به شبکه آبرسانی متصل شوند و دسترسی عادلانه‌تری به منابع آب فراهم شود. این اقدامات تأثیر مستقیم بر ارتقای کیفیت زندگی مردم این مناطق داشته و به کاهش مشکلات بهداشتی ناشی از کمبود آب کمک شایانی کرده است.


وی در پایان تاکید کرد: آبرسانی پایدار به روستاهای کشور از اولویت‌های دولت بوده و این طرح‌ها با حمایت‌های مالی دولت و خیّرین آبرسان، تداوم پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید