کد خبر:53278
پ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان خبر داد: آمار فوتی و مصدومین جاده ای در نقاط حادثه خیز استان همدان به صفر رسید.

به گزارش روزانه نیوز، مهرداد آهکی در توضیح این مطلب افزود: با رفع ۳۹ نقطه حادثه خیز مصوب در راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان همدان طبق جدیدترین آمار رسمی سوانح رانندگی، فوتی و مصدومین جاده ای در نقاط رفع و اصلاح شده به صفر رسیده است.

به گفته وی، با بررسی سوانح رانندگی در ۳۹ نقطه حادثه خیز درطی بازده زمانی سه سال متاسفانه حدود ۱۰۲ نفر فوتی و ۴۳۶ نفر مصدوم که در مجموع ۵۳۸ فقره در این نقاط به ثبت رسیده بود که با پیگیری های مستمر جهت رفع و اصلاح این ۳۹ نقطه ، آمار فوتی ها و مصدومین جاده ای پس از اصلاح این نقاط به صفر رسیده است و تاکنون هیچ گونه  تصادف فوتی و مصدومی در مقاطع مذکور گزارش نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۵۲ نقطه حادثه خیز مصوب در سطح راههای استان شناسایی شده  بود که سال گذشته ۳۱ نقطه آن بطور کامل رفع شد و امسال نیز ۱۳ نقطه از ۲۱ نقطه باقی رفع و اصلاح گردیده و ۸ نقطه باقی مانده هم تا پایان سال در صورت تامین اعتبارات رفع خواهد شد.

آهکی با اشاره به اولویت اصلی راهداری مبنی بر کاهش سوانح رانندگی، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث جاده ای افزون بر ۲۱۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۲ هزار ۱۰۰ کیلومتر خط کشی،۶ کیلومتر نیوجرسی،۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی،۶ کیلومتر ایجاد شیار لرزاننده،اجرای ۵ کیلومتر سیستم روشنایی و ۹ مورد مقطعی، نصب ۱۲ هزار عدد تابلو وعلائم در سطح راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان همدان انجام شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید