کد خبر:46753
پ

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از تجلیل مدیران موفق وفعال طرح مدارس همدل در استان همدان خبرداد.


به گزارش
روزانه نیوز، محمد رسول شیخی زاده، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با شاره به اینکه در حال حاضر ۱۶ هزار دانش آموز و ۹۷۰ نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت های امداد قرار دارند, ادامه داد: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین عدالت آموزشی و تربیتی طراحی و اجراشده است.

به گفته وی، طی توافق صورت گرفته با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری مدیران مدارس، در سال اول طرح ،سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۰۷ نفر از مدیران مدیران مدارس همدل سطح استان با جذب ۴۶۹ نفر دانش آموز تحت حمایت و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۸ نفر از مدیران مدارس همدل ۷۹۴ دانش آموز را در مدارس خود ثبت نام کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به اینکه به جهت تثبیت طرح فوق هر ساله همایش تجلیل از مدیران برتر در سطح کشور برگزار می شود، گفت: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان موردحمایت کمیته امداد را از اهداف اصلی این طرح است.

شیخی زاده افزود: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان موردحمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز برای این عزیزان در مدارس همدل اجرا می‌شود.


وی تصریح کرد: به همین منظوراز منابع دفتر مرکزی برای تجهیزات مورد نیاز ۶ مدرسه شامل دستگاه کپی و پرینتر، جذب شد که به مناسبت آغاز هفته دولت و به‌پاس نیت خیر خواهانه مدیر نیکوکار طرح مدارس همدل کمیته امداد همدان از این عزیزان و بقیه مدیران تجلیل شد.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید