کد خبر:53168
پ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از اجرای طرح ارمغان مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید همزمان در سراسر استان، با هدف تهیه کیف، کفش و بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، علی سنجربگی در توضیح این مطلب افزود: معاونت داوطلبان هلال‌احمر، نهادی عام‌المنفعه در ارائه خدمات بشردوستانه با همت داوطلبان و نیک‌اندیشان و با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده، طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم، بهره‌گیری از داوطلبان نیکوکار، ایجاد حس مشارکت و نوع‌دوستی و ایجاد نشاط و انگیزه در جامعه‌ی هدف، سه نشانه مهم این طرح ملی را شامل می‌شود و جمعیت هلال‌احمر می‌کوشد تا با رعایت کامل کرامت انسانی با همکاری نیکوکاران و مؤسسات مردم‌نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار دانش، طرح ارمغان مهر را اجرا کند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان اضافه‌ کرد: در این طرح، نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر استان اهدا کنند.

سنجربگی عنوان کرد: در این طرح عام المنفعه، معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر پس از تهیه کیف، کفش و نوشت افزار، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهند کرد.

وی گفت: تأمین ملزومات و مایحتاج برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بی‌بضاعت تمامی شهرستان‌های استان همدان در راستای این طرح در حال اجرا است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید