کد خبر:53299
پ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ثبت هفت مورد وقف در سالجاری در استان خبر داد و گفت: این موقوفه ها شامل مغازه، منزل مسکونی و زمین است.

به گزارش روزانه نیوز، حجت الاسلام حاجی زین العابدینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲۸ واحد مسکونی از املاک اوقاف به مدت یکسال در اختیار زوج های جوان قرار گرفته است و در راستای اجرای طرح فرزندآوری هر یک از این زوج ها به ازای هر فرزند یکسال بیشتر از این واحدهای مسکونی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت حضرت ولیعصر(عج) روز دوازدهم هر ماه خدمات به نیازمندان ارائه می شود و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: طرح شمیم در اماکنی مانند بقاع متبرکه در ساعاتی که بلااستفاده است اجرا می شود و با هدف آموزش، اشتغال و توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در اختیار آنها قرار می گیرد.

حجت الاسلام حاجی زین العابدینی از اجرای طرح مصلحین در بقاع متبرکه خبر داد و اظهار کرد: در راستای جلوگیری از طلاق با همکاری دادگستری زوجها برای مشاوره به بقاع متبرکه ارجاع داده می شوند و بر همین اساس طبق گزارشات ۱۳۷ مورد در سال گذشته جلوگیری از طلاق انجام شود.

کلیدواژه : همدانوقف
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید