کد خبر:51824
پ


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: با برگزاری 12 نشست‌ علمی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، سه قرارداد پژوهشی حوزه گاز در قالب تفاهم‌نامه‌ منعقد شده است.

به گزارش روزانه نیوز، مجید الهیاری با اشاره به اقدامات کم‌نظیر در امور پژوهش و فناوری این شرکت در سال 1402، گفت: پارسال هشت جلسه شورای پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی و کمیته بررسی پایان‌نامه‎های تحصیلات تکمیلی در این شرکت با بیش از 200 نفر ساعت برگزار شده است.
وی حفظ و صیانت از تأسیسات گاز در برابر فرونشست زمین، پیشگیری از سرقت و دستکاری در تجهیزات گاز، راهکارهای ترمیم بهسازی و پیشگیری از شبکه‌های فرسوده گاز، اتخاذ تمهیدات لازم برای حفاظت از تاسیسات گاز و افزایش تاب‌آوری در برابر خطر سیل و زلزله، داده‌کاوی بر روی داده‌های موجود در سیستم‌های اطلاعاتی مرتبط با نگهداری و تعمیرات با استفاده از برنامه‌ریزی‌های مناسب برای نگهداری و کنترل بهینه تأسیسات، تجهیزات و شبکه‌های گاز را از جمله طرح‌ها و پیشنهادهای پژوهشی مختلفی بررسی در این جلسات برشمرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بیش از 12 مورد برگزاری فراخوان و نشست‌های علمی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان نیز انجام شده، تصریح کرد: این فراخوان‌ها منجر به انعقاد سه قرارداد پژوهشی و تداوم همکاری در قالب تفاهم‌نامه‌ها شده است.

انتهای خبر/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید