کد خبر:51554
پ

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح اعلام کرد: با گذشت ۳ دهه از آغاز فعالیت همچنین این نیروگاه با ظرفیت اولیه خود تولید برق می‌کند.

به گزارش روزانه نیوز، عبدالمجید دیناروند صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: نیروگاه شهید مفتح با ۳۹ درصد تولید برق از سازندگان تحویل گرفته شده و امروز با گذشت ۳ دهه از عمر خود با ۳۸ درصد در حال تولید برق است.

وی با بیان اینکه آمادگی نیروگاه ۹۹ درصد است، ادامه: در دولت سیزدهم۹ هزار مگابایت برق به شبکه سراسری اضافه شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: برای تامین برق از مهر ماه و با استفاده از روش های پیش بینانه هزینه های تعمیرات به حداقل رسیده است با استفاده ار روش های جدید تعمیراتی ۳ هزار و ۴۰۰ ساعت تعمیرات در نیروگاه شهید مفتح همدان و نیروگاه درود داشته باشیم.

دیناروند اظهار داشت: با ۲ درصد ظرفیت منصوب شده ۵ درصد از ظرفیت تولید برق کشور را تامین خواهیم کرد.

وی با اشاره به شعار سال بیان کرد: جهش تولید در نیروگاه مفتح یعنی فاصله بین عرضه و تقاضا که اگر این فاصله حفظ شود و هموطنان با مصرف بهینه به دور از اصراف بتوانند میزان جذب انرژی را به استاندارد نزدیک کنند که عرضه از تولید پیشه می‌گیرد و جهش تولید انجام می‌شود.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح اشاره کرد: هنگام جذب نیرو آموزش های ایمنی برای کاهش حوادث کارگاهی و در کنار آن آموزش های تخصصی برای ورود به بازار کار برای پرسنل خود داشتیم که ظرف ۵ سال توانستیم نیروهای تخصصی تربیت و وارد بازار کار کنیم.

گفتنی است نیروگاه شهید مفتح دارای ۴۵۰ نفر نیرو است که سال گذشته تعداد۲۶ نفر از دانشجویان برتر استان در این نیروگاه جذب شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید