کد خبر:52325
پ

مسؤول گردشگری شهرداری همدان خبر داد:در نشست مشترک مسؤولان گردشگری شهرداری‌های همدان و کرمانشاه بازخوانی اهداف مسیر گردشگری تاریخ و تمدن مطرح شد.

به گزارش روزانه نیوز، مصطفی شیر محمدی در تشریح این خبر افزود: نشست مسئولان و کارشناسان شهرداری‌های همدان و کرمانشاه به منظور ارزیابی ظرفیت‌های گردشگری و قابلیت های اجرایی شکوفا نمودن مسیر گردشگری تاریخ و تمدن در اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گفته وی، نشست تخصصی گردشگری پیرامون فعالیت مثلث گردشگری غرب کشور، شامل شهرهای همدان، کرمانشاه و سنندج در کرمانشاه برگزار شد.

مسؤول گردشگری شهرداری همدان خاطر نشان کرد: در این نشست که با حضور مسئولان گردشگری و کارشناسان مربوطه برگزار شد بر سر چگونگی تنظیم روابط و همسو کردن اقدامات و تبیین اهمیت گردشگری در سه استان همسایه مذاکرات سودمندی انجام پذیرفت .


شیر محمدی بیان کرد: در این نشست ضرورت هم افزایی ظرفیت‌ها، تضارب ایده و به کارگیری خلاقیت در معرفی استعدادهای درخشان گردشگری سه شهر مهم غرب کشور مورد تأکید و توجه قرار گرفت.


به گفته وی، بهره گیری متقابل از ظرفیت رسانه‌ای، تبلیغات محیطی در سه استان، تولید محتوای فاخر برای انتشار در رسانه ملی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های رسانه مجازی متحد در سکوهای مختلف از جمله الزامات مورد نظر بود که بر آسان سازی و شتاب بخشیدن به فرآیند اجرایی آن تأکید شد .


مسؤول گردشگری شهرداری همدان اشاره کرد: در این نشست بر لزوم برقراری رابطه خواهرخواندگی بین شهرهای همدان، کرمانشاه و سنندج تأکید گردید.


گفتنی است، هفته آینده نشست مشابه بین مسئولان گردشگری شهرداری‌های همدان و سنندج  برگزار خواهد شد تا مقدمات نشست سه جانبه در همدان فراهم شود‌.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید