کد خبر:51755
پ


رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیمارستان اکباتان هدیه ارزشمند دولت آیت‌الله رئیسی در استان همدان و درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در کشور هدیه والای ایشان در حوزه سلامت بود.


به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، محمدمهدی مجذوبی با تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در طول خدمت خود در ریاست جمهوری اتفاقات مهمی را رقم زد و اگر امروز ملت ایران برای از دست دادنش در سوگ نشستند به خاطر خدمات ارزنده و خالصانه این مرد خستگی‌ناپذیر بوده است.


وی با بیان اینکه با همت دولت مردمی در استان همدان نیز اتفاقات خوبی رقم خورد گفت: در سفر رئیس‌ جمهور به استان طی مردادماه 1401 یک‌هزار و 300 میلیارد تومان برای حوزه سلامت پیش‌بینی شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه یکی از پرو‌ژه‌های شاخص که در اعتبارات سفر دیده شده بود، بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان بود عنوان کرد: اجرای این بیمارستان با گذشت 14 سال از کلنگ‌زنی و آغاز پروژه با روند بسیار کندی مواجه بود که تأمین اعتبار در سفر ریاست جمهوری، خونی تازه به رگ پروژه جاری کرد.


وی بیان کرد: با تزریق 350 میلیارد تومان اعتبار، در مدت دو سال پروژه بیمارستان اکباتان پایان رسید و دی سال 1402 بهره‌برداری شد تا آن اتفاق مهم که سالها مردم همدان در انتظارش بودند، رخ دهد.


مجذوبی بیمارستان اکباتان را هدیه ارزشمند دولت برای استان دانست و گفت: درمان رایگان کودکان زیر 7 سال نیز هدیه‌ای والا برای حوزه سلامت در کشور در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بود.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 272 تخت در 9 طبقه در بیمارستان کودکان اکباتان مستقر شده و بخش‌ بستری، درمانگاهی، اورژانس و … در 28 هزار متر مربع راه‌اندازی شده تا مورد استفاده مردم استان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید