کد خبر:52450
پ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:در راستای تکمیل خدمات درمانی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان امروز دو بخش دندان پزشکی و بلوک زایمان طبیعی به روش LDR افتتاح شد.

به گزارش روزانه نیوز، محمد مهدی مجذوبی در تشریح این خبر اظهار داشت: بخش زایمان طبیعی مرکز درمانی اکباتان با فضاهای تک‌نفره و خصوصی باهدف ارتقا کیفیت خدمات مادر و نوزاد، ترویج زایمان طبیعی و فیزیولوژیک، زایمان بی‌درد و ارتقا شاخص‌های کرامت محور مادران به‌صورت ماما محور و با حضور متخصص زنان مقیم به بهره‌برداری رسید و در این مرکز زایمان طبیعی ایمن صورت می‌پذیرد.

به گفته وی، باتوجه‌به سیاست‌های طرح تعالی و عدالت در نظام سلامت در راستای ارتقای سلامت مادران، افزایش جمعیت و افزایش زایمان طبیعی طرح احداث بخش‌های LDR در بیمارستان فوق‌تخصصی و تخصصی کودکان اکباتان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اشاره کرد: اولین زایمان طبیعی به روش LDR و تولد نوزاد در اتاق‌های تک‌نفره مرکز درمانی اکباتان با حضور مامای همراه و متخصص زنان و زایمان مقیم در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با موفقیت انجام شد.

مجذوبی بیان کرد: هفت اتاق اختصاصی در بیمارستان اکباتان به بخش زایمان اختصاص یافته است، محور اصلی این بخش زایمان طبیعی و با تشویق به زایمان طبیعی راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید