کد خبر:51758
پ

در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان وی، پویشی در شبکه‌های اجتماعی بین دانش آموزان با عنوان «همه عزاداریم» به راه افتاده است.

با حضور استاندار و مسئولان استانی و ۱۲۰۰ دانش آموز عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله برپایی نمایشگاه شخصیت شناسی شهید آیت الله رئیسی برای شناخت بیشتر ویژگی‌های شخصیتی و مردمی رئیس جمهور و ختم قرآن، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و هئیت همراه را گرامی داشتند.

استاندار همدان در این مراسم گفت: دولت مردمی از دل مردم و حاصل همین ایثارگری‌ها بود، زیرا که با نگاه خدمت به مردم پا میدان گذاشتند و در عمر ۳۳ ماهه خدمت یک لحظه از مردم غافل نشدند.

علیرضا قاسمی فرزاد به طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان اشاره و تصریح کرد: این طرح ۱۷ سال به طول انجامید و با پیگیری و جدیت رئیس جمهور شهید ظرف مدت ۶ ماه تکمیل و بهره برداری شد که این تنها یکی از خدمات شهید خدمت به مردم همدان بود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهوری و هیئت همراه و عروج شهادت گونه ایشان، پویشی در شبکه‌های اجتماعی بین دانش آموزان با عنوان همه عزاداریم به راه انداخته است؛ که در پویش همه عزاداریم ضمن فضاسازی و برگزاری مراسم سوگواری، ایستگاه‌های صلواتی و یا خیمه‌های عزاداری برپا می‌شود.

این پویش از سوی دانش آموزان عضو و با همکاری هیئت‌های دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید