کد خبر:20488
پ

 رییس ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی را به فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی کشورهای مسیحی جهان تبریک گفت و تاکید کرد: بی شک عمل به آموزه‌های دینی آن حضرت صلح، عدالت، اخلاص و رستگاری را برای بشریت نوید می‌دهد.

 

به گزارش روزانه نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، در پیام تبریک سرلشگر پاسدار محمد باقری خطاب به فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی کشورهای مسیحی جهان آمده است: بسیار خرسندم زادروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت عیسی مسیح (ع)، فرزند پاک و مطهر حضرت مریم (ع)  و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی را خدمت جناب عالی، خانواده، همکاران و رهروان طریق توحید و یکتاپرستی تبریک و شادباش عرض کنم.

 

وی در این پیام تصریح کرد: بی شک عمل به آموزه‌ها و تعالیم دینی پیامبر بزرگ الهی حضرت مسیح (ع)  برای جامعه و بشریت، صلح، عدالت، اخلاص و رستگاری را نوید می دهد.

 

سرلشکر باقری در این پیام ضمن تبریک مجدد این میلاد خجسته و مبارک، ابراز امیدواری کرد: با غلبه بر ویروس کرونا و پایان یافتن التهابات ناشی از آن سال جدید میلادی سالی سرشار از مهربانی، همدلی، دوستی و محبت میان ملت‌ها و کشورها باشد و همواره شاهد صلح و ثبات، امنیت و گرایش به گوهر حقیقت و عدالت در جهان باشیم.

 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام بهروزی و موفقیت فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی  کشورهای مسیحی و مردم این کشور را آرزو کرد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید