کد خبر:45569
پ

رئیس پارک علم و فناوری همدان از بازدید 530 دانش آموز و دانشجو در قالب تور فناوری از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه پارک علم و فناوری همدان در سه ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش روزانه نیوز، مجید کزازی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 13 تور فناوری ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد، افود: منظور آشنایی و ایجاد ارتباط موثر و هدفمند هدف با حوزه علم و فناوری، توانمندی های واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری همدان برگزار شده است.

به گفته وی، دانش آموزان مدارس فروغ، علامه حلی 2، فرزانگان شهرستان تویسرکان، فرزانگان 2 ،حجه فروش، آموزش و پرورش شهرستان ملایر و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم، دانشگاه زینب کبری، پژوهشگاه ثامن و دانشگاه علوم پزشکی همدان و اسدآباد، دانشگاه بوعلی سینا و نظام مهندسی همدان با خدمات و فعالیت های پارک علم و فناوری همدان آشنا و از نزدیک از محصولات فناورانه پارک علم و فناوری همدان بازدید کردند.

رئیس پارک علم و فناوری همدان اشاره کرد: دانش آموزان و دانشجویان پس از شناخت فعالیت های پارک های علم و فناوری و مراکز رشد،‌ با واژه های نوآوری‌، فناوری، ‌خلاقیت و ‌ابتکار، اختراع و سایر موضوعات مربوطه آشنا و فرایند ایده پردازی و روند آغاز فناوری تا بلوغ برای آنها تشریح شد.

کزازی توانمندسازی اقتصادی، افزایش رقابت پذیری واحدهای فناور و تجاری سازی نتایج تحقیقات، انتقال و جذب دانش از موارد دیگری بود که با دانشجویان مطرح و به تشریح آنها پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید