کد خبر:53112
پ

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از خروج روزانه 10 میلیون لیتر فرآورده نفتی از انبارهای استان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، امین روستایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پیک سفرتابستانی نیمه اول شهریور سالجاری روزانه 10 میلیون لیتر فرآورده از انبارهای نفت استان علاوه بر تأمین سوخت استان همدان، به 19 شهر دیگر کشور سوخت دادیم.

وی با اشاره به اینکه این روزها سوخت رسانی به خصوص در مناطق شمالی کشور توجه اذهان عمومی را به خود جلب کرده بود، از سوخت رسانی در جریان، بی وقفه و عادی در استان همدان گفت.


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان افزود: سوخت رسانی میانگین روزانه 134 میلیون لیتری و ثبت رکوردهای جدید و دور از انتظاری که این روزها از مصرف بنزین در استان و کشور و تأمین سوخت سفر هموطنان، مدیون فعالیت‌های شبانه روزی کار‌کنان تأسیسات و عملیات انبارهای نفت، مدیریت تأمین، ناوگان حمل و نقل بنزین و جایگاه داران عرضه کننده فرآورده است.


روستایی با اشاره به ثبت رکورد خروج روزانه 10 میلیون لیتر فرآورده از انبارهای نفت استان، ادامه داد: از دهم لغایت هفدهم شهریورماه 1403، روزانه حدود 7 میلیون و 700 هزار لیتر سوخت بنزین و 2 میلیون و 200 هزار لیتر سوخت نفتگاز از انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر منطقه به مقاصد مختلف مصرف ارسال شد که رکوردی بی سابقه از خود به جای گذاشت.


وی خاطرنشان کرد: در ایام پیک مسافرت های اخیر، منطقه همدان پایلوت تأمین سوخت بسیاری از نقاط کشور بود طوری که علاوه بر تأمین سوخت 8 ناحیه استان، به 19 شهر دیگر کشور از شهرهای استان های تبریز، ارومیه، کرمانشاه، کردستان و خرم آباد سوخت ارسال کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
کلید مقابل را فعال کنید