کد خبر:2902
پ

به گزارش روزانه نیوز منصور فخاران در نشست آنلاین با مسئولان روابط عمومی منطقه غرب کشور با اشاره به اینکه یکی از اهداف روابط عمومی ها به طور حتم، نفوذ در افکار عمومی مخاطبان است که این امر در گرو ارتباط با رسانه هاست، افزود: روابط عمومی جایگاه مقابله نیست، ارتباط و تعامل با رسانه ها، جایگاه اصلی روابط عمومی است.

 

 

وی از روابط عمومی ها خواست در بیان فعالیت ها، شفاف بوده و صادقانه عمل کنند و ابراز داشت: نتیجه ایجاد ارتباط شفاف و صادقانه توسط روابط عمومی ها، زمینه ساز اعتماد و همدلی است.

 

 

رییس روابط عمومی راهداری کشور در ادامه از ایجاد سامانه هوشمند به منظور رصد فعالیت روابط عمومی ادارات سراسر کشور به شکل مستمر خبر داد و گفت: فعالیت ها باید به گونه ای باشد که بتوان با استفاده از همه ظرفیت ها در کاهش هزینه تأثیرگذار بود.

 

 

منصور فخاران با تأکید بر اینکه به دلیل در ارتباط بودن با مردم سازمان پرچالشی هستیم، تأکید کرد: همه فعالیت ها باید صادقانه در خدمت مردم باشد.

 

 

در این نشست مدیران روابط عمومی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های همدان، لرستان، کرمانشاه و ایلام به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید