کد خبر:41233
پ

فرماندار ملایر گفت: به افرادی که از سال ۱۴۰۰ به بعد دارای سه فرزند شده باشند زمین رایگان داده می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز، فرماندار ملایردر همایش مجمع سلامت ملایربا بیان اینکه یکی افتخارات ملایر داشتن خیرین خیر اندیش است، گفت: مسئله بهداشت و درمان جز مسائل درجه یک کشور است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اقتدار هر کشوری به سلامت وجمعیت آن کشور بستگی دارد افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در ملایر به افرادی که از سال ۱۴۰۰ به بعد دارای سه فرزند شده باشند زمین رایگان داده می‌شود.

او افزود:جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ سازی در خانواده‌ها است.

در ادامه حجت‌الاسلام آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس هم به پایین بودن نرخ باروری وسقوط نرخ رشد جمعیت وروند افزایش جمعیت سالمند وروند افزایشی سقط جنین اشاره کرد وگفت: تنها راه نجات کشور جوانی جمعیت وپایین شدن سن ازدواج است.

معاون درمان علوم پزشکی همدان هم با بیان این که موضوع جمعیت ابر بحران جمعیت است افزود: ما در کشوری پیرهستیم که تمام همسایگان ما در حال جوانی جمعیت هستند که باید فرهنگ سازی در این زمینه صورت گیرد.

طهماسبی چالش‌های حوزه سلامت را بحران جمعیت، تغییر اقلیمی و بیماری‌های غیر واگیر، بیماری‌های نوپدید وکمبود تجهیز لازم برشمرد و گفت مسئولان باید برای گران شدن خدمات درمانی راهکاری در نظر داشته باشند.

دکتر میرزایی مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر هم از راه اندازی مرکز آنژیوگرافی وراه اندازی اورژانس بیمارستان مهر خبرداد و تصریح کرد: شهرستان ملایر اولین شهرستانی است که غربالگری را در شهرستان راه اندازی کرده است وماموگرافی ملایر هم در حال خدمت رسانی به مردم است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید