کد خبر:17121
پ

فیلم-انیمیشن که قرار است سال آینده میلادی اکران شود، کمپانی برادران وارنر از اولین تیزر فیلم-انیمیشن جدید «تام و جری» رونمایی کرد.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از سی.ان.ان، این فیلم-انیمیشن که قرار است سال آینده میلادی اکران شود، دنباله ای بر دعوای ۸۰ ساله این موش و گربه است که داستان آن در هتلی در نیویورک اتفاق می‌افتد و یکی از کارمندان هتل با بازی «کلوئی گریس» مامور بیرون کردن جری از هتل می‌شود و تام نیز قرار است به او کمک کند.

مجموعه انیمیشن‌های کوتاه «تام و جری» اولین بار در سال ۱۹۴۰ و توسط «ویلیام هانا» و «جوزف باربارا» خلق شد که به درگیری و رقابت بی‌پایان میان یک موش و گربه می‌پرداخت. هفت قسمت از مجموعه انیمیشن‌های کوتاه «تام و جری» بین سال‌های ۱۹۴۳ تا ۱۹۵۳ میلادی موفق به کسب جایزه اسکار شدند و اولین فیلم بلند بر اساس این مجموعه نیز در سال ۱۹۹۳ با عنوان «تام وجری: فیلم» ساخته شد.

«مایکل پنا»، «کالین جاست» و «کن ژئونگ» دیگر بازیگران این فیلم هستند که تلفیقی از فیلم و انیمیشن است و کمپانی برداران وارنر ماه مارس ۲۰۲۱ را برای اکران گسترده این فیلم-انیمیشن در نظر گرفته و امیدوار است شرایط شیوع ویروس کرونا در چند ماه آینده این امکان را فراهم کند.

«تیم استوری» کارگردانی این فیلم-انیمیشن جدید «تام و جری» را بر عهده دارد و «کریس کلومبوس» نیز از پیش به عنوان تهیه‌کننده این فیلم انتخاب شده است.

در سری اصلی مجموعه «تام و جری»، «ویلیام هانا» و «جوزف باربارا» بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۸ موفق شدند ۱۱۴ قسمت از این مجموعه انیمیشن‌های کوتاه را برای کمپانی «MGM» تولید کنند. پس از تعطیلی استودیو کارتون «MGM» در سال ۱۹۵۷، این کمپانی مجموعه «تام وجری» را با ساخت ۱۳ قسمت جدید به کارگردانی «جین دیچ» بین سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۲ احیا کرد و «تام وجری» نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین مجموعه انیمیشن‌های کوتاه ثبت کرد. بین سال‌ ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۷ نیز ۳۴ قسمت جدید از این مجموعه ساخته شد و در نهایت در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۵ و ۲۰۱۴ سه قسمت دیگر به مجموعه انیمیشن‌های کوتاه «تام و جری» اضافه شد تا در مجموع ۱۶۴ قسمت از آن ساخته شده باشد./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید