کد خبر:42758
پ

فرماندار همدان تاکید بر یکصدایی، وحدت و‌ تمرکز بر اولویت های شهر از شورا کرد.

به گزارش روزانه نیوز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن حضور در فرمانداری همدان و دیدار با فرماندار همدان در خصوص پاره ای از مسایل به گفتگو پرداختند.

فرماندار شهرستان همدان در این نشست با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در ماه های پایانی سال در حوزه مسایل اجتماعی و کنترل بازار گفت : عملکرد موفق دولت در استان نتیجه تلاش و زحمات شبانه روزی مدیران است و نباید اجازه دهیم اقدامات خوب انجام شده را سیاهنمایی کنند.

مسلم مخفی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال عزم جدی و نگاه تکلیف مدارانه نیاز است افزود : امسال سال انتخابات است و انتخابات باید فرصتی برای وحدت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی باشد.

وی نا امید کردن مردم را خواست دشمن دانست و تاکید کرد : مطالبه گری هم باید مشفقانه، دلسوزانه و خیرخواهانه باشد و بیان کردن بسیاری از مسایل و نقطه نظرات در رسانه و فضای مجازی بجز ملتهب کردن فضا سودی ندارد.

فرماندار همدان یادآور شد : مجموعه فرمانداری شهرستان هر آنچه توانسته به مدیریت شهری کمک کرده و ضمن ارتباط مستمر، خیلی از مسایل و‌ دغدغه ها را بدون تعارف از مدیریت شهری مطالبه می کنیم.

وی افزود : از شورای اسلامی شهر نیز در سال جدید انتظار یکصدایی، وحدت و‌ تمرکز بر اولویت های شهر را داریم.

مخفی با اشاره به عملکرد کمیسیون تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری تصریح کرد : محور کار ما در این کمیسیون قانون است و برای خوش آمدن و بد آمدن شخصی تصمیم نمیگیریم و با نگاه سلیقه ای به موضوعات هم مخالفیم.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان از از تلاش فرماندار و مجموعه کارکنان فرمانداری و همکاری و تعامل با شورای اسلامی شهر در طول سالی که سپری شد قدر دانی کرد.

محمود مسگریان برگزاری جلسات مشترک موضوعی بین فرمانداری و شورای اسلامی شهر را مفید و موثر در پیشرفت امور شهر دانست و گفت : برای حضور در صحن شورا هم از فرماندار شهرستان همدان دعوت می کنیم تا با هم افزایی بتوانیم تصمیمات و خدمات بهتری برای مردم در سال جدید داشته باشیم.

اعضای شورای اسلامی شهر هم در این دیدار، با قدردانی از تعامل و ارتباط موثر فرماندار با اعضای شورای اسلامی شهر، از حضور میدانی فرماندار همدان در جمع اقشار مختلف، مساجد و محلات تشکر کردند و‌ به بیان برخی از نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید