کد خبر:42721
پ
مجمع خیرین مهارت و اشتغال استان همدان با حضور مدیرکل، مسئولین ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، نمایندگان مجامع خیرین و کارآفرینان در سال 1402 با هدف  توسعه و حمایت از نهضت مهارت آموزی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و افراد جویای کار تشکیل شد.
به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ،وهب مختاران ،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تشکیل مجمع خیرین مهارتی در توسعه آموزش‌های مهارتی مؤثر دانست و بیان کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم و حاشیه شهرها از رسالت‌های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

 وی با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در راستای توانمند سازی سرمایه انسانی جامعه رشد و پویایی کشور را بهمراه دارد افزود: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در منطق محروم و حاشیه شهرها از رسالت های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در گام دوم انقلاب است.


 
مختاران رسالت این اداره کل را تربیت  و توانمند سازی نیروی انسانی ماهر عنوان کرد و افزود:فردی که مهارت دارد بیکار نمی ماند.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان  یکی از عوامل موثر بر موتور محرک اشتغال را فراگیری آموزشهای مهارتی مطرح کرد و ادامه داد: برای ایجاد اشتغال و تولید ثروت در جامعه نیاز به افراد ماهرو متخصص است.


وی بیان کرد:می توان با سرمایه گذاری افراد خیر در بخش های مختلف مهارت آموزی و اشتغال، از هدر رفت منابع جلوگیری گرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید