کد خبر:41316
پ

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف با حضور امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرماندار ،بخشداران  و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و هیئت امنای مسجد جامع در فرمانداری کبودراهنگ برگزار شد.
 
به گزارش روزانه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ در این جلسه اظهار داشت:  اعتکاف یکی از سنت هایی است که به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا احیا شده است.

وی ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف از خالص ترین عبادات و تاثیر فراوانی برای فرد معتکف و حتی جامعه به همراه دارد.

مهدی سعادتمند معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار در ادامه با اشاره به اهمیت اعتکاف،بیان کرد: اعتکاف فرصتی برای شستشوی آلودگی‌های گناه، مبارزه با نفس، نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح است.

وی گفت: مراسم معنوی اعتکاف باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار می شود.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) “اعتکاف یکی از رویشهای انقلاب است”  به همین علت نیز می بایست در رونق بخشیدن و ترویج آن از هیچ کوششی دریغ ننمود.

در اين جلسه، برنامه هاي متنوعي براي ايجاد محيط معنوي در فضاي اعتکاف و بهره گيري از اين فرصت براي ترويج مفاهيم ارزشمند ديني، مطرح وبه تصويب رسيد.

گفتني است مراسم معنوي اعتکاف در  روزهاي ۱۳، ۱۴و ۱۵ ماه رجب در مساجد سراسر شهرستان و در شهر کبودراهنگ در مسجد جامع ، با حضور اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان، برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید