کد خبر:51896
پ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: مدیران شرکت های تعاونی استان همدان فرصت دارند تا 26 خرداد ماه نسبت به تکمیل پرسشنامه و ثبت نام در جشنواره تعاونی های اقدام نمایند.

به گزارش روزانه نیوز، یوسف شعبانی با بیان اینکه شرکت های تعاونی که در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون اقدام به بروزرسانی مدارک و مستندات خود نموده اند، با تأیید کارشناسان، می توانند نسبت به تکمیل پرسشنامه جشنواره شاخص کیفی اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی مستندات و داوری در سطح استان فرایند رتبه بندی صورت گرفته و به شرکت های تعاونی ابلاغ می گردد که در ادامه متقاضیان می توانند از ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳ تا ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ نسبت به اعتراض به رتبه بندی اقدام نمایند.

شعبانی با اشاره به اهداف جشنواره افزود: این جشنواره به منظور ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی تعاونی‌های موفق در سطوح استانی و ملی، معرفی الگوهای برتر و تشویق تعاونی‌ها به تلاش برای بهبود و ارتقای حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف کسب و کار، در شهریور ماه سال‌جاری در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از مدیران شرکت های تعاونی فعال در استان دعوت کرد جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره نسبت به ثبت اطلاعات تعاونی خود در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید