کد خبر:41418
پ

استاندار همدان گفت: در دهه فجر امسال، بیش از ۹۵۶طرح در استان با اعتباری بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال، افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان همدان که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: امسال، دهه مبارک فجر، متفاوت‌تر از سال‌های پیش برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های اجرایی استان دستاورد‌های انقلاب اسلامی را تبیین کنند؛ تصریح کرد: در طول دهه فجر به ۱۰ شهرستان استان، سفر کرده و برنامه‌ها و طرح ها را اجرا و افتتاح می‌کنیم.

استاندار همدان افزود: اقدامات دشمنان خنثی شد و وقتی دیدند موفق نشدند، دست آهنین و پیشنهاد برای مذاکره را جلو آوردند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه طراحی‌های شیطنت‌آمیز دشمنان، نقش بر آب شده که این اقدام در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام مردم ایران رخ داده است.؛ گفت: با این وحدت و انسجام، برنامه دهه فجر را پر قدرت‌تر از همیشه برگزار می‌کنیم.

او گفت: همه دستگاه‌ها با تمام توان باید مسائلی که انقلاب برای ما به ارمغان آورده را تبیین کنند و برنامه جهاد تبیین جز جدایی ناپذیر برنامه‌های دهه فجر است.

استاندار همدان با بیان اینکه در دهه فجر امسال، بیش از ۹۵۶ طرح در استان، با اعتباری بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال، افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید؛ تصریح کرد: طرح‌هایی که در دهه مبارک فجر در استان همدان افتتاح خواهد شد، نشان دهنده اقدامات دولت است. بیمارستان اکباتان بعد از ۱۴ سال به نتیجه نهایی خواهد رسید.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ۸۷۱ برنامه فرهنگی در ایام دهه مبارک فجر انجام و اجرا خواهد شد، عنوان کرد: این برنامه‌ها می‌تواند شور و نشاط اجتماعی را برای مردم به دنبال داشته باشد.

او تاکید کرد: در حوزه اداری همه دستگاه‌ها و همچنین شهرداری‌های سطح استان، مکلف‌اند معابر را چراغانی کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید