کد خبر:46736
پ

سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و «هفته بسیج کارمندان»، این هفته را گرامی و بیانیه ای را صادر نمود.

به گزارش روزانه نیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر ساله از دوم تا هشتم شهریور ماه دلها برای عزیزان خدمتگزاری می سوزد که تا پای جان برای اعتلای پرچم این نظام و انقلاب ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند.
به همین مناسبت که به نام هفته دولت نام گذاری شده است،فرصتي است تا ياد شهيدان والامقام، رجائي و باهنر را گرامي و با آرمان های گرانقدر آنان در پیشبرد انقلاب اسلامی تجديد پيمان نمائيم، چرا كه زحمات و خدمات بی وقفه آنان برای نشان دادن حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی سندي بر مظلو ميت جمهوري اسلامي ايران و پاسخي دندان شكن در برابر ياوه گويي هاي دشمنان نظام و انقلاب است.

ضمن تبريك هفته دولت به ویژه روز بسیج قشر ادارات و کارمندان ، ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و شهداي عزيز كارمند کشور،خاصه ۴۷۰ کارمند شهید گرانقدر استان همدان را گرامي داشته و به ارواح پاك و مطهر شهيدان هميشه جاويد درود مي فرستيم.

اميد است در زیر سايه منويات مقام معظم رهبري مد ظله العالي در سال مهار تورم، رشد تولید، فرمایشات معظم له را سر لوحه ی سازمان برای خدمت هر چه بیشتر به ملت ولایت مدار کشورمان قرار داده تا شاهد شكوفايي ، پيشرفت و بالندگي ايران اسلامي در تمامي عرصه ها باشيم.

۱شهریور۱۴۰۲
سازمان بسیج ادارات و کارمندان
استان همدان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید