کد خبر:50135
پ

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان همدان از تحقق ۱۱۰ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی‌ استان همدان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، آذر محمدی با اشاره به اشتغال ایجادی بخش کشاورزی اظهار کرد: تعهد اشتغال سازمان جهاد کشاورزی در سال جاری ۲ هزار و ۷۰۰ نفر بود که بیش از تعهد در سامانه ملی رصد اشتغال محقق و ثبت شده است.

وی در ادامه از تحقق ۱۱۰ درصدی تعهد اشتغال امسال در بخش کشاورزی خبر داد و افزود: ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی به مولفه‌هایی از جمله نرخ بیکاری، میزان تسهیلات پرداختی و نرخ جمعیت هر شهرستان وابسته است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی استان همدان يادآور شد: تعهد اشتغال در نتیجه تسهیلات پرداختی به طرح‌های سنتی و صنعتی، مشاغل خانگی، احیای واحدهای راکد و طرح‌های کوچک روستایی محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق پیش‌بینی‌ها سال آینده این رقم افزایش می‌یابد تصریح کرد: امیدواریم تسهیلات بیشتری در بخش کشاورزی تزریق شود به طوری که اشتغال نیز روند افزایشی پیدا کند.

محمدی در پایان اضافه کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون در مجموع ۹ هزار و ۳۰۰ اشتغال جدید در بخش کشاورزی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید