کد خبر:48425
پ

سولماز عنایتی، خبرنگار خبرگزاری فارس همدان، با کسب مقام اول بخش گزارش تحقیقی تحلیلی در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای «حریم رسالت» تقدیر شد.

به گزارش روزانه نیوز از خبرگزاری فارس همدان، آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» با حضور مسئولان کشوری و استانی، و مهمانان داخلی و خارجی در مجتمع فرهنگی زیباکنار رشت برگزار شد.

 ۳ هزار و ۱۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ملی در گیلان ارسال شد که از مجموع آثار ارسال شده، یک هزار و ۵۰۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت.

«نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی»، «زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی»، «زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام» و «الگوی سوم زن مسلمان، افتخارآفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی» از محور‌های دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» بود که در قالب‌های گزارش تحقیقی تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، تیتر، عکس و اینفوگرافیک برگزار شد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان در این زمینه اظهار کرد: امروز قلم و تخصص اهالی رسانه و خبرنگاران همدان در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای چه در سطح استانی و چه در سطح ملی سرآمد قلم‌ها بوده و در این زمینه ها هم افتخارات مختلفی را برای استان رقم زده و موجبات فخر اهالی رسانه شده‌اند.

ناصر قوامی افزود: موید این سطح از برتری خبرنگاران همدان در حضور پرافتخار این عزیزان در رویدادهای فاخر و ملی همچون جشنواره رسانه‌ای است که این بار نیز سولماز عنایتی خبرنگار خبرگزاری فارس همدان با کسب رتبه برتر در بخش گزارش تحقیقی جشنواره ملی و رسانه‌ای (بانوان حریم رسالت) این افتخار بزرگ را به نمایندگی از جامعه رسانه‌ای برای استان همدان رقم زد‌.

وی گفت: امید است امسال نیز همچون سال‌های گذشته در رویدادهای مختلف رسانه‌ای شاهد چنین اتفاقات بزرگ و پرافتخاری برای اهالی رسانه ای استان باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید